Tuesday, August 4, 2009

my first day...

emmm. first day practikal sbenarnya smlm.. 3 ogos 09.. tp ari ni bru nk update blog... xbyk nk cta.. tp rasa gmuruh, sgan, malu still da wlaupun ari ni da second day..
aku practikal kt jabatan teknologi maklumat,di SUK negeri perlis..

tragedi smalam..
emm lpas lapor diri kt mini putrajaya aku tros gerak ke tmpt parking... tup2 kunci moto xda... gelabah aku p cari kunci... tpaksa masuk blik dlam bangunan, cari kunci... sib baek kwn aku si sanizah pak guard.. rupa2nya, kunci ada kt pak guard 2... emmm seram sejuk aku.. da la first day nk msuk keja..
lpas ckp tima kasih kt pak guard, aku n 2 org kwn gerak ke SUK lama..
smpai je kt pjbt, x smpat nk present diri, penyelia kitaorg ajk p Dewan Warisan.. da seminar n kami kna jadi setiausaha kt sna..

No comments:

Post a Comment