Sunday, June 28, 2009

malasnya....



hari ni ntah knapa aku rsa mls sgt...
yela, mana taknya pnat aku bwk mto p poly.. tgk2 kuliah batal...
adoi skit pngang aku sbb bwk mto jauh... masa perjalanan dalam 20-25min la jgk... 2 pun sbb aku bwk smpai 100/km per jam..
klu la aku bwk 80/km perjam mau setengah jam jgk baru nk smpai...


tgh dok update blog ni.. tetiba aku tdgar bunyi bsing kt luar. rupa2nya, pihak dr jbatan kesihatan hospital tuanku fauziah dtg kt lorong umah aku..
diaorang ckap yg kawasan perumahan aku adalah "lubuk denggi"...

emm... xsangka la plak aku...
diaorang ckp klu kita luangkan masa dlm 10min.. kta dapat hapuskan nyamuk aedes..
btul jgk apa yg diaorg ckp 2..
n ada kes terbaru pasal denggi...
marilah kita sama2 amik seruan kerajaan untuk menghindarkan penyakit demam dnggi...

emmm... masa aku baca paper kosmo online td, aku terbaca berita tntang kes kematian michael jackson.. emmm, dlu pensyarah aku pnh cakap.. dia rasa bangga bla dapat tau pasal berita jacko masuk islam.. itu adalah satu perkembangan terbaik pasal umat islam..
yg timbul kecohnya, pasal ahli keluarganya nak adakan 2 upacara perkebumian..
emm... kesian kt jasad jacko..
tersiksa... dah la family dia nk soh doktor wat sekali lg posmoterm...
kesian kt jasad dia..
tp ntah la.. aku pun 'no komen' pasal isu nie..
lpas 2 aku terbaca plak paper metro online..
emm.. muka depan dia cite pasal budak2 sekolah ponteng..
emm.. bdak2 sek skg mmg da advance da..
siap cabar pihak wartawan soh amik gambar diaorang tgh ponteng n ltak kt frontcover,,
hem.. ntah la budak2, klu nk berjaya kna blajar pandai2..
nti da dpt kja bleh tlg mak..
kan2???

No comments:

Post a Comment